• به روزرسانی: 1401/08/15
  • بازدید: 3462
فرمینگ ورق گالوانیزه
کاربرد فرمینگ ورق گالوانیزه

می دانید که اصلی ترین مزایای استفاده از فرمینگ ورق گالوانیزه کدامند؟ شما هم قصد دارید تا باکیفیت ترین و مقاوم ترین انواع ورق های گالوانیزه را تهیه و خریداری نمایید؟ از شما دعوت می گردد که مطالب عرضه شده در وب سایت پیش روی خود را تا آخر همراهی نمایید. چرا که در این صورت می توانید اطلاعات مفیدی را راجع به ورق های مذکور به دست آورید.

فرمینگ ورق گالوانیزه یکسری از مهمترین و بارزترین ویژگی ها را به خود اختصاص داده اند. همین امر نیز سبب شده است تا ورق های یاد شده از کاربرد گسترده ای برخوردار باشند. توجه نمایید که ورق های گالوانیزه فرمینگ شده را می توان در صنایع مختلف به راحتی مورد استفاده قرار داد. مهمترین کاربردهای مربوط به ورق گالوانیزه فرمینگ شده عبارتند از:

-        فرمینگ ورق گالوانیزه کاربرد بسیار گسترده ای را در صنعت ساختمان سازی دارد. از ورق های مذکور برای طراحی سقف های شیروانی استفاده می کنند.

-         امروزه برای ساخت قطعات رایانه ها از ورق های مذکور استفاده می شود. همچنین ورق گالوانیزه کاربرد زیادی را در صنعت الکترونیک دارد.

-         اصلی ترین کاربرد فرمینگ ورق گالوانیزه را می توانید در صنعت لوازم خانگی مشاهده نمایید. جهت طراحی انواع وسایل گرمایشی، سرمایشی و لباسشویی از ورق های مذکور استفاده می کنند.

-         بارزترین کاربرد فرمینگ ورق گالوانیزه را می توانید در صنعت خودروسازی مشاهده نمایید. برای تولید قطعات مختلف و بدنه خودرو از ورق های گالوانیزه استفاده می شود. شما نیز می توانید با توجه به صنعتی که در آن مشغول به فعالیت هستید، از ورق های گالوانیزه فرمینگ شده استفاده کنید.

فرمینگ ورق گالوانیزه

فرمینگ ورق

مزیت های مربوط به استفاده از فرمینگ ورق گالوانیزه

همانطور که اشاره شد امروزه بسیاری از افراد در صنایع مختلف به دنبال بررسی انواع فرمینگ ورق گالوانیزه هستند. چرا که از این طریق می توانند با کمترین هزینه های مختلف، مقاوم ترین ورق مذکور را سفارش دهند. از سوی دیگر استفاده از ورق های مذکور می تواند یکسری از مزایایی را نیز به دنبال داشته باشد. شما می توانید در گام اول راجع به مزایای فرمینگ ورق گالوانیزه اطلاعاتی را به دست آورده و سپس خرید نمایید. مهمترین مزایای استفاده از ورق های گالوانیزه فرمینگ شده عبارتند از:

-         توجه نمایید که خرید فرمینگ ورق گالوانیزه هزینه های بسیار پایینی را می طلبد. به طوری که شما می توانید با حداقل هزینه ها ورق های گالوانیزه شده مدنظرتان را سفارش داده و مورد استفاده قرار دهید.

-         مقاومت فرمینگ ورق گالوانیزه در برابر رطوبت بسیار بالا می باشد. همین امر نیز سبب می شود که عمر ورق های یاد شده بالا باشد و خریداران هزینه های پایینی را جهت تعمیر یا نگهداری آنها پرداخت کنند.

-         یکی از مهمترین مزایای مربوط به استفاده از فرمینگ ورق گالوانیزه را، زیبایی ظاهری این ورق ها شکل داده است. همچنین ورق گالوانیزه در رنگ بندی های مختلفی تولید می شود همین امر نیز سبب شده تا ورق های مذکور از لحاظ بصری برتری زیادی را در مقایسه با سایر ورق ها داشته باشند.

-         فرمینگ ورق گالوانیزه قابلیت فرم دهی و شکل پذیری بالایی را دارد. بنابراین شما می توانید به راحتی ورق های یاد شده را مورد برشکاری و جوشکاری قرار دهید.

-         کیفیت مربوط به ورق گالوانیزه فرمینگ شده در مقایسه با سایر ورق های فلزی بسیار بالا می باشد. همین امر نیز سبب شده تا ورق های مذکور در صنایع مختلف کاربرد گسترده ای را داشته باشند.

-         ورق های گالوانیزه در فرایند فرمینگ خود به روی آغشته می شوند. چرا که در این صورت میزان آسیب پذیری ورق های مذکور تا حد قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

شما نیز می توانید با توجه به مزایای مربوط به فرمینگ ورق گالوانیزه، با خیال راحت از این سازه ها استفاده کنید. همچنین جالب است بدانید که ورق های گالوانیزه شده را می توانید در ضخامت و ابعاد متنوعی نیز مشاهده نمایید. خریداران با توجه به نیاز خود می توانند مناسب ترین انواع ورق های گالوانیزه فرمینگ شده را سفارش دهند.

فرآیندفرمینگ

فرآیند فرمینگ

فرایند فرمینگ کردن ورق های گالوانیزه

قبل از شروع فرایند فرمینگ ورق گالوانیزه، بایستی ورق های گالوانیزه مورد رنگ آمیزی قرار بگیرند. برای این منظور نیز ورق های یاد شده وارد کوره های رنگ می شوند. بعد از اینکه رنگ آمیزی لازم صورت گرفت، ورق های گالوانیزه وارد دستگاه فرم دهی می شوند. توجه نمایید که دستگاه های فرم دهی غلتک هایی را به خود اختصاص داده اند. به طوری که ورق های مذکور می توانند در امتداد غلتک های دستگاه فرم دهی جا به جا شوند. جهت شکل دادن به ورق های گالوانیزه از دستگاهی به نام دریل استفاده می کنند. در حین فرم دهی به ورق های گالوانیزه، دریل فشارهای متعددی را بر روی ورق های مذکور وارد می کند. در بسیاری از مواقع نیز ورق های یاد شده به دلیل فشار وارد شده دچار خوردگی و شکستگی می شوند. جهت جلوگیری از خوردگی، ورق های گالوانیزه را گرم می کنند. میزان دمای مربوط به ورق های گالوانیزه در فرایند فرمینگ بسیار مهم و حساس می باشد.

 با پیشرفت روز افزون دانش و فناوری، فرایند فرمینگ ورق گالوانیزه با دقت و حساسیت بالایی صورت می گیرد. چرا که نتیجه این فرایند می تواند سبب تولید ورق های گالوانیزه با کیفیتی باشد. متخصصان ما در شرکت پیش روی تان سعی دارند تا از تجهیزات مدرن برای فرمینگ کردن ورق های گالوانیزه استفاده کنند.

روش های مربوط به فرمینگ کردن ورق های گالوانیزه

یکی از مهمترین موضوعاتی که در خصوص فرمینگ ورق گالوانیزه وجود دارد، روش های مربوط به فرمینگ شدن ورق های مذکور می باشد. ورق های گالوانیزه به دو روش زیر فرمینگ می شوند:

-         فرمینگ ورق گالوانیزه با روش سرد: همانطور که در قسمت قبلی نیز ملاحظه کردید، ورق های گالوانیزه در برابر فشار دریل دچار خوردگی می شوند. برای جلوگیری از این امر، قسمت هایی از ورق های مذکور را گرم می کنند. از سوی دیگر ورق های یاد شده با توجه به ضخامتی که دارند، تحت حرارت قرار می گیرند. ورق های گالوانیزه که به روش فرایند فرمینگ سرد طراحی می شوند، مناسب برای صنایع خودروسازی و ساختمان سازی می باشند.

-          فرمینگ ورق گالوانیزه با روش گرم:  در این روش ورق هایی که ضخامت بالایی را دارند، تحت حرارت بالا قرار می گیرند. توجه داشته باشید که ورق های گالوانیزه تولید شده از روش فرمینگ گرم کارایی و کاربرد چندانی را ندارند. جهت آشنایی با خط فرم دهی ورق گالوانیزه می توانید با متخصصان ما در تماس باشید. همچنین بالا بودن انواع فرم دهی ورق گالوانیزه سبب شده است تا ورق های مذکور در مدل ها و طرح های مختلف تولید شوند.

قیمت ورق گالوانیزه

قیمت ورق گالوانیزه

راهنمای خرید بهترین انواع فرمینگ ورق گالوانیزه

فرمینگ ورق گالوانیزه از تنوع بالایی برخوردار می باشد. شما می توانید از وب سایت پیش روی خود، راجع به انواع ورق های مذکور اطلاعات مفیدی را به دست آورید. مهمترین و پرفروش ترین انواع ورق های گالوانیزه فرمینگ شده عبارتند از:

-         طرح سفال: فرمینگ ورق گالوانیزه طرح سفال از محبوب ترین انواع ورق های عرضه شده در شرکت فولاد کبیر می باشد. مهمترین ویژگی های ورق گالوانیزه طرح سفال عبارتند از: طول عمر زیاد، مقاومت بالا، ایمنی بالا، سبک بودن، زیبایی ظاهری، عدم شکستگی.

-         طرح شادولاین: مهمترین ویژگی های مربوط به فرمینگ ورق گالوانیزه طرح شادولاین عبارتند از: مناسب برای نمای خارجی ساختمان ها، داشتن قیمت بسیار مناسب، استفاده در طراحی سقف ساختمان ها، زیبایی بصری.

-         ورق گالوانیزه فرمینگ شده با طرح ذوزنقه: بارزترین ویژگی های مربوط به ورق های یاد شده عبارتند از: مقاومت بالا در برابر رطوبت، زیبایی ظاهری، سبک بودن، مقرون به صرفه بودن، ایمنی بالا، داشتن کاربرد بسیار بالا.

شما می توانید پس از بررسی انواع فرم دهی ورق های گالوانیزه ، تصمیم خرید خود را نهایی کنید. همچنین جهت اخذ مشاوره های لازم نیز می توانید با ما در ارتباط باشید. فراموش نشود که ورق های گالوانیزه مذکور با توجه به ویژگی هایی که دارند، از کاربرد مختلفی نیز برخوردارند. بنابراین در حین خرید آنلاین خود، دقت و توجه لازم را داشته باشید.

خرید ورق گالوانیزه

خرید ورق گالوانیزه

قیمت مربوط به رول فرمینگ ورق های گالوانیزه

یکی از مهمترین پرسش های پیرامون فرمینگ ورق گالوانیزه را قیمت مربوط به این ورق ها شکل داده است. خریداران دوست دارند تا با کمترین بودجه ی در اختیار خود، ورق های مورد نیازشان را تهیه کنند. شما می توانید جهت بررسی قیمت انواع ورق های گالوانیزه شده شرکت فولاد کبیر، با مسئولان فروش ما در ارتباط باشید. شرکت ما سعی دارد تا با عرضه مقاوم ترین و ارزانترین انواع ورق های گالوانیزه، رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

 همچنین در نظر داشته باشید که شرکت ما خدمات نصب را نیز برای ورق های گالوانیزه خود در نظر گرفته است. افرادی که به دنبال تضمین کیفیت و خرید امن هستند، می توانند خرید از شرکت پیش روی خود را از دست ندهند. ما در این مجموعه بزرگ به دنبال تولید و عرضه انواع ورق های گالوانیزه فرمینگ شده هستیم. همچنین شما می توانید در صورت داشتن هرگونه سوال یا انتقادی، آن را با ما در میان بگذارید. متخصصان ما سعی دارند تا به تک تک پیام های مشتریان خود رسیدگی کنند.

انواع ورق گالوانیزه

انواع ورق گالوانیزه

سخن آخر

اکنون که با پرکاربردترین انواع فرمینگ ورق گالوانیزه از نزدیک آشنا شدید، می توانید از وب سایت پیش روی خود، سفارش تان را نهایی کنید. در نظر داشته باشید که شرکت ما یکی از معتبرترین شرکت ها در خصوص عرضه انواع ورق های گالوانیزه می باشد. بنابراین خریداران می توانند بدون داشتن هرگونه تردیدی، ورق های مورد نیاز خود را خریداری کنند. همچنین شما می توانید در صورت داشتن هرگونه پرسشی نیز با متخصصان فروش ما در ارتباط باشید. ورق های گالوانیزه یاد شده از کاربرد بسیار بالایی برخوردارند. همین امر نیز سبب شده است تا امروزه بسیاری از افراد در صنایع مختلف به دنبال راهنمای استفاده از ورق های گالوانیزه مذکور باشند. همچنین قیمت ورق های یاد شده بسیار مناسب و معقول می باشد.

 

ورق

ورق